Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

'Οταν η προπόνηση δε βγαίνει.


Όλοι το έχουμε νιώσει και αυτό στις προπονήσεις μας. -Το κακό είναι να βγεί πάνω σε αγώνα.- Να θέλουμε να τρέξουμε λίγο ακόμα ή λίγο πιο γρήγορα αλλά στο τέλος να μη βγεί, ενώ τις προηγούμενες μέρες έβγαινε. 'Οπου και να το ρίξεις, μέσα είσαι. Στη κακή μέρα και τη "κακή μέρα". Στη κούραση απο προηγούμενες προπονήσεις, στη κούραση απο τη δουλειά και άλλους τόσους και τόσους λόγους να μην απολαύσεις το τρέξιμο σου κάποια στιγμή.


Παλιά με εβλέπε η μητέρα μου ιδρωμένο καθώς γυρίζα σπίτι απο τη προπόνηση και οι τρείς λέξεις που έλεγε ήταν : πώς πήγες σήμερα; και εννοούσε δύο πράγματα με την ακριβή σειρά που τα αναφέρω. Πρώτα, αν το απόλαυσα αν το χάρηκα αν έμεινα ευχαριστημένος και το δεύτερο πόσα χιλιόμετρα έτρεξα. ( Πιο παλιά είχαμε και το θα πάθεις τίποτα ρε παιδάκι μου)
Πλεόν με βλέπει η Μαρία και ρωτάει και εννοεί ακριβώς τα ίδια.

Σήμερα γύρισα λιώμα, το τρέξιμο δε μου βγήκε. Και ναι δεν το χάρηκα. Λίγο η κούραση της μέρας , λίγο οι ώρες ύπνου που μου λείπουνε τελευταία, λίγο οι έντονες προπονήσεις χτές και προχτές λίγο ο κακός μου ο καιρός οπου εκεί καταλήγω πάντα ψάχνοντας δικαιολογίες για ρίξω τις ευθύνες , ένιωθα σαν τον πιο αγύμναστο άνθρωπο του κόσμου.

Εντάξει συμβαίνουν αυτά. Το θέμα είναι να βρείς ακριβώς τι φταίει και να το διορθώσεις. Αν διορθώνεται. Αν οχι, συμβιβάζεσαι , δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Άσχετα με το σημερινό, έκανα μεγάλο συμβιβασμό με το γεγονός οτι τον τελευταίο χρόνο και μάλλον για πολλά ακόμα η δουλειά μου έχει κυλιόμενο ωράριο σε άστατο ρυθμό με ότι αυτό συνεπάγεται όχι μόνο στον αθλητικό τομέα. Όταν το τρέξιμο όμως ξεφεύγει απο τον ανταγωνισμό με τον άλλο δρομέα αλλά γίνεται για προσωπική ευχαρίστηση τόσο λιγότερα πράγματα μπορούν να σου χαλάσουν τη διάθεση μέσα σε αυτό. Αλλά και απο την άλλη, ακόμα και στον πρωταθλητισμό θα συμβεί μια μέρα να μη βγει το πρόγραμμα. Εδώ ακούμε για μεγάλους αθλητές που η επίδοση τους ήταν χάλια οτι απλά δεν ήταν στη μέρα τους . Τα πάντα είναι σχετικά όπως λέει κάποιος που ξέρω.

Αύριο η προπόνηση θα βγεί. Δεν ήταν και η πρώτη φορά που συνέβει αυτό οπότε τα ξέρω αυτά.

Βέβαια εαν αυτό επαναλαμβάνεται.. ε τότε και λίγη ξεκούραση, λίγο πιο χαλαροί ρυθμοί για ένα διάστημα , δεν κάνουν κακό , ίσως το σώμα στέλνει τα μηνύματα του για να μην φτάσουμε στον μεγάλο αγώνα μας και τρέχουμε "καμένοι".

Προσωπικά έχω ξεκουραστεί αρκετά πρίν μπώ στον νεο κύκλο προετοιμασίας , οπότε για σήμερα έφταιγε και πάλι .. ο κακός μου ο καιρός.

Και αύριο μέρα είναι.

4 σχόλια:

Τα σπορτέξ είπε...

Σήμερα όπως το έλεγα πιο πάνω, βγήκε η προπόνηση...

Margo είπε...

Μπράβο αυτό περίμενα κι εγώ, άλλωστε τα είπες όλα, η κακιά η μέρα συνέπεια όλων αυτών που περιέγραψες ή απλά η όχι και τόσο καλή ψυχολογική διάθεση και αυτό δε μετρά; Καλή συνέχεια στις προπονήσεις σου..:)

ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ είπε...

Δεν πειράζει, ας μη "βγουν" όλες οι προπονήσεις, αρκεί που όταν γυρνάς στο σπίτι ιδρωμένος είναι πάντα κάποιος εκεί να σε ξεκουράσει, (και αυτό θα σου "βγαίνει" πάντα)

Τα φιλιά μου!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δεν μπορώ να σου δώσω συμβουλές μιας και μετά το ανεύρυσμα μου δεν αθλούμαι τόσο πολύ :(

Ελπίζω να είναι παροδική η κούραση σου.