Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Την τρέλα σου να ΄χα ρε π.....

Μου αρέσει πολύ που το μάτι αυτών που δεν αθλούνται έχουν εξοικιωθεί με την εικόνα κάποιου με ένα σορτσάκι να τρέχει και δέν τον κοιτάνε σαν εξωγήινο ή δέν τον σχολιάζουν αρνητικά , κάτι που γινότανε μέχρι πριν λίγα χρόνια.



Παλιά το "τρέξε τρέξε μικρούλη" το "που πάς ρε θείο " και άλλα τέτοια ήταν συνηθισμένα ακούσματα στα αυτιά αυτού που τολμούσε να κάνει αυτό που δεν έκαναν οι άλλοι, να βγεί να τρέξει μόνος του.Τώρα πάει να γίνει και μόδα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...



Κατα καιρούς έχω ακούσει κι εγώ διάφορα. Καί το κοροιδευτικό γελάκι απο καμιά παρέα , αλλά και σχόλια ή επιφωνήματα θαυμασμού απο άλλους, ηλικιωμένους κυρίως.

Σήμερα άκουσα ένα πετυχημένο. Είχα κατέβει για τρέξιμο με σορτσάκι . Άν και το σήκωνε η μέρα μιά μικρή αίσθηση κρύου υπήρχε , ετσι ωστέ σε όλο το πάρκο είμασταν μόνο δύο που τρέχαμε με σορτσάκι.Τρέχοντας λοιπόν, πέρασα δίπλα απο κάποιον που περπατούσε κοντά στην ηλικία μου , ο οποίος ήταν ντυμένος σαν εσκιμώος.Αμέσως μόλις πέρασα απο μπροστά του τον άκουσα να μονολογεί."Την τρέλα σου να ΄χα ρε πούστη, την τρέλα σου" και η χροιά στη φωνή του δεν ήταν ειρωνική ή με ίχνη κοροϊδίας.Συνέχισα χαμογελώντας.



Αυτό που εκείνος θεώρησε τρέλα και το θαύμασε, για μένα είναι απλά κομμάτι δικό μου , κάτι το αυτονόητο στις συνήθειες μου.Η πλάκα είναι οτι όλο αυτό είναι πολύ απλό να το ξεκινήσει να το κάνει οποιοσδήποτε .Απλά δεν το γνωρίζει και έτσι κοροϊδεύει ή θαυμάζει αυτούς που απλά τρέχουν σε ένα πάρκο.Απο την άλλη κι εγώ θαυμάζω κάποιους κυρίους πιό μεγάλους απο την ηλικία των γονιών μου που κάνουν κι εκείνοι το τρεξιματάκι τους με τους οποίους ανταλλάζουμε ένα γεία με όλον τον σεβασμό απο την μεριά μου.



Αυτοί και άν έχουν "τρέλα" , την "τρέλα "την καλή....

Δεν υπάρχουν σχόλια: