Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Tα σπορτέξ ..."Οn the road"

Πριν μια βδομάδα έτρεχα στο Σπάρταθλο... για τον φετινό αγώνα  έχω σκοπό να ακολουθήσουν  δυο διαφορετικές αναρτήσεις, όμως εδώ θέλω να μοιραστώ μια έκπληξη που είχα στον αγώνα επειδή αφορά άμεσα και το  blog.

Κάθε αγώνας πολύωρος σου "βγάζει" διάφορα.. Έχεις τόσα να σε απασχολήσουν μέχρι να φτάσεις στον τερματισμό σου τόσο σωματικά όσο και "εγκεφαλικά" ... Εναλλαγές διάθεσης και ψυχολογίας παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα... Πόσο μάλλον όταν έχεις μπροστά σου  μιάμιση ολόκληρη μέρα

Μικρές  λεπτομέρειες, κάποιες σκέψεις, μια κουβέντα, μια εικόνα μπορούν να πάρουν τόσο μεγάλες διαστάσεις μέσα  στο μυαλό σου  που να σου στοιχίσουν τον αγώνα ή  αντίθετα να σου δώσουν τόση δύναμη που δεν φανταζόσουν οτι την  είχες και να τερματίσεις ενώ πριν βρισκόσουν στα πρόθυρα της  παραίτησης.. Άλλες φορές πάλι, μια εικόνα είναι αρκετή μέσα στη κούραση σου για να σε κάνει  απλά να χαμογελάσεις αυθόρμητα και να συνεχίσεις σαν να σήκωσε κάποιος για λίγο ένα μεγάλο μέρος απο τη κούραση που κουβαλάει η πλάτη σου ή τα πόδια σου...

Μια εικόνα σαν αυτή που περιγράφω... Μέσα στο Σπάρταθλο λίγο μετά τον μεγάλο σταθμό στην Αρχαία Κόρινθο, και αρκετά μετά απο 80+ χιλιόμετρα στα πόδια ακολουθεί μια παράκαμψη που περνάει κάτω από ένα γεφυράκι... Φτάνοντας σε αυτό το σημείο έπεσε  το μάτι μου ακριβώς πάνω σε αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία δεξιά του κειμένου..

Η λέξη τα σπορτέξ όπως αποκαλούσαμε παλιά τα αθλητικά παπούτσια και οι τρεις φιγούρες που τρέχουνε μου θύμησαν αμέσως το μπλογκ μου.. Όμως δεν μπορεί να είχε σχέση... παρόλα αυτά επειδή μου άρεσε η εικόνα, έβγαλα το κινητό μου και το τράβηξα φωτογραφία για να το αναρτήσω κάποια στιγμή εδώ και μετά συνέχισα...

Κάτω από τη γέφυρα, μουντζούρες, συνθήματα ποδοσφαιρικά, πολιτικά και άλλα και ανάμεσα σε αυτά ...αυτό:





ΤΑ ΣΠΟΡΤΕΞ ΤΟΥ ΤΡΕΧΑΛΑΚΗ!! ο τίτλος απο το ιστολόγιο μου...  και ένας δρομέας.Έκπληξη...


Αμέσως πήγε το μυαλό μου ποιος μπορεί να το είχε γράψει αυτό.. 'Ενας φίλος αγαπητός, συναθλητής και διοργανωτής  ο ίδιος αγώνων  στον οποίο έχω αναφερθεί άλλες φορές εδώ  μέσα αλλά και τους αγώνες του, με τη "τρέλα" τη καλή να είναι ένα απο τα χαρακτηριστικά του ήταν δράστης...


Συνέχισα και για λίγη ώρα είχα ξεχάσει οτι δεν ήμουν καν στα μισά του αγώνα και σκεφτόμουν οτι θα τον έπαιρνα τηλέφωνο. Στο μεγάλο σταθμό της Νεμέας όμως ήταν εκεί να χειροκροτήσει τους αθλητές που περνούσαν απο κει.. τον πλησίασα και του είπα.. "σε ευχαριστω Τακη για την εκπληξη που μου έκανες μετά τη Κόρινθο..." δεν τον ρώτησα ησουν εσυ; ήμουν σίγουρος πως ήταν εκείνος..
"Σου άρεσε ε;" μου απάντησε γελώντας με ευχαρίστηση επειδή το είχα δει.. μου ευχήθηκε, χαιρετηθήκαμε συνέχισα..τον δρόμο μου...

Ναι Τάκη μου άρεσε... σε ευχαριστω.
Σε ευχαριστώ και απο εδω μέσα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: